لیفتراک راهرو باریک چیست؟

لیفتراک راهرو باریک چیست

آیا میدانید لیفتراک راهرو باریک چیست؟ چه کاربردی دارد؟ همان طور که از نام لیفتراک راهرو باریک مشخص است از این وسیله به دلیل طراحی باریکی که دارد در فضاهای تنگ مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این امر می توان بیان کرد که لیفتراک راهرو باریک یه ماشین حمل و نقل مواد تخصصی است که برای حرکت و جابه جا کردن در فضاهای باریک و تنگ انبار مهندسی به کار می رود. با توجه به اینکه لیفتراک های استاندارد به راهروهایی بسیار وسیع تری احتیاج دارند ولی لیفتراک راهرو باریک در فضاهای تنگ و باریک کارآیی بیشتری دارد.
امکان بهینه سازی هر سانتی متر از فضای انبار با استفاده از لیفتراک راهرو باریک میسر خواهد بود. از مهمترین قابلیت های لیفتراک راهرو باریک می توان به عملکرد دقیق آن در فضاهای محدود اشاره کرد. لیفتراک راهرو باریک نیز مانند هر وسیله دیگری احتیاج به قطعات لیفتراک اصولی و با کیفیت نیز دارد. 

لیفتراک vna چیست؟

لیفتراک vna یک لیفتراک تخصصی است که با مانورپذیری استثنایی و ضریب فرم فشرده این قابلیت را دارد که در راهروها و فضاهای باریک به اندازه 1.5 متری به راحتی کار کند.
لیفتراک راهرو باریک باتوجه به طراحی فوق العاده ای که دارد در راهروهای باریک 1.5 متری کارآیی دارد اما لیفتراک های سنتی برای مانور دادن به راهروهای وسیع تری احتیاج دارند. باتوجه به این امر می توان بیان کرد که از قسمت های مختلف انبار که بلا استفاده مانده است می توان با استفاده از لیفتراک راهرو باریک ذخیره سازی بهینه ای کرد. از طرفی لیفتراک راهرو باریک یک دستگاه همه کاره محسوب می شود که در محیط های مختلف انبار مواد را به راحتی جابه جا می کند.

لیفتراک vna چیست؟

لیفتراک vna

مانورپذیری

لیفتراک راهرو باریک چیست؟ همان طور که بیان کردیم لیفتراک راهرو باریک یکی از کارآمدترین ماشین آلاتی است که در فضاهای تنگ و باریک نیز کارآیی بالایی از خود نشان می دهد. با توجه به قابلیت های بالایی که در فضاهای محدود و تنگ در استفاده بهینه از فضا ارائه می دهد این ماشین آلات را از سایر ماشن آلات متمایز می کند. لیفتراک راهرو باریک مجهز به سیستم های فرمان پیشرفته و طرح های چنگال هستند که این امکان را برای اپراتور فراهم می کند که بدون نیاز به عمود بر قفسه به اقلام ذخیره‌ شده نیز دسترسی راحتی داشته باشند. با توجه به این قابلیت، قوس های عریض چرخشی از بین خواهد رفت و نیاز به عرض راهرو نیز به حداقل خواهد رسید.

کاربرد

لیفتراک راهرو باریک در واقع دستگاه های همه کاره ای هستند که به موجب آن پالت ها را بازیابی و روی هم می چیند و سفارش را انجام می دهد. با توجه به کارآیی بالایی لیفتراک راهرو باریک در فضاهای تنگ و باریک بسیاری از تولید کنندگان برای کارهای تخصصی شبیه بازیابی ذخیره سازی مدل های هدفمند زیادی را تولید می کنند. با این حال این لیفتراک های کارآمد در تنظیمات انبارهای مختلف ارزش خود را ثابت کرده اند.

عرض لیفتراک راهرو باریک

به طور معمول عرض یک لیفتراک راهرو باریک در محدوده 1.2 تا 1.5 متر قرار دارد. این محدوده ابعاد به لیفتراک ها این اجازه را می دهد تا در فضاهای تنگ و باریک 1.6 متری نیز به راحتی حرکت کنند و کارآیی بالایی از خود نشان دهند. البته عرض هر لیفتراک متفاوت است که پیشنهاد ما به شما این است که برای محاسبه دقیق عرض هر لیفتراک به مشخصات تولید کننده آن توجه کنید.

عرض لیفتراک راهرو باریک

عرض لیفتراک vna

موارد استفاده از لیفتراک راهرو باریک

با توجه به اینکه لیفتراک راهرو و باریک طراحی منحصر به فردی دارد به همین دلیل دارای قابلیت های زیادی است که به موجب آن می توان برای کارهای فراتر از وظایف استاندارد نیز از لیفتراک راهرو باریک استفاده کرد. موارد استفاده از لیفتراک راهرو باریک زیاد است که در ادامه برخی از موارد استفاده از این نوع ماشین آلات را بیان خواهیم کرد.

  • جابجایی و چیدمان پالت

در راهروهای تنگ برای جابه جایی کالاهای پالت شده مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن قابلیت مانور بالا، در مناطق ذخیره سازی قرارگیری دقیق با تراکم بالا را تضمین می کند و البته در انبارهای پر متراکم کارایی فضا را به حداکثر می رساند.

  • انتخاب سفارش

اپراتورها با در اختیار داشتن لیفتراک راهرو باریک می توانند با سرعت بالایی به محصولات روی قفسه‌ های ذخیره‌ سازی با چگالی بالا دسترسی داشته باشند که این امر موجب کارایی انتخاب را افزایش داده و از طرفی خطاها را هم کاهش می دهند.

  • بازیابی ذخیره سازی در سردخانه

با توجه به طراحی منحصر به فردی که لیفتراک راهرو باریک دارد می توانند دماهای شدید را به راحتی تحمل کنند. بنابراین برای بازیابی اقلام از انبارهای یخچال نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند.

موارد استفاده از لیفتراک راهرو باریک

استفاده از لیفتراک راهرو باریک

سخن پایانی

در رابطه با اینکه لیفتراک راهرو باریک چیست؟ مطالبی را ارائه کردیم و با توجه به قابلیت بالایی که این نوع ماشین آلات دارد بیان کردیم که با استفاده از لیفتراک راهرو باریک می توان از هر سانتی متر فضای انبار نهایت استفاده را برد. البته یکی از مهم ترین قابلیت های لیفتراک در واقع عملکرد دقیق در فضاهای محدود و باریک است. در لیفتراک های سنتی به راهروهای وسیع تری نیاز است اما لیفتراک راهرو باریک در فضاهای محدود و باریک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امکان بهینه سازی هر سانتی متر از فضای انبار با استفاده از لیفتراک راهرو باریک میسر خواهد بود. از مهمترین قابلیت های لیفتراک راهرو باریک می توان به عملکرد دقیق آن در فضاهای محدود اشاره کرد.

سوالات متداول راهرو باریک لیفتراک

مزیت های استفاده از لیفتراک راهرو باریک چیست؟
مهم ترین مزیت های استفاده از لیفتراک راهرو باریک شامل استفاده بهتر از فضای عمودی، دقت بهبود یافته، انعطاف پذیری و تطبیق پذیری است.
کاربردهای مهم لیفتراک VNA چیست؟
از کاربردهای مهم لیفتراک می توان به حمل بارهای بزرگ یا طولانی اشاره کرد. این نوع لیفتراک این قابلیت را دارد که ورق های فلزی، لوله ها و الوار را به راحتی جابه جا کند.
قفسه بندی راهرو باریک چه کاربردی دارد؟
قفسه بندی راهرو باریک با توجه به استقامت بالایی که دارد برای نگهداری از وسایل حجیم و سنگین کارآیی بالایی دارد و می توان از فضای داخل سالن انبار حداکثر استفاده را برد.
عوامل موثر بر قیمت قفسه بندی راهرو باریک چیست؟
قیمت قفسه بندی راهرو باریک به عواملی همچون تعداد طبقات، ارتفاع و تجهیزات جانبی و علاوه بر این به قیمت متریال و فلزات به کار رفته در آن بستگی دارد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366