لیفتراک تناژ سنگین چیست؟

لیفتراک تناژ سنگین

لیفتراک تناژ سنگین چیست؟ از سوالاتی است که بسیاری از افراد صاحب کسب و کار های صنعتی درگیر آن هستند. لیفتراک تناژ سنگین در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد که این امر موجب شده تا بسیاری از افراد برای محل کارگاهی به سراغ خرید این نوع لیفتراک بروند. در این مقاله از سایت tdhpart، مرکز فروش قطعات موتور لیفتراک قصد داریم تا شما را با لیتفراک ظرفیت بالا و کاربرد های آن آشنا کنیم.

لیفتراک تناژ سنگین چیست؟

لیفتراک با ظرفیت بالا که گاهی اوقات به عنوان لیفتراک سنگین شناخته می شود، نوعی لیفتراک است که برای تحمل بارهای سنگین طراحی شده است. این لیفتراک ها ظرفیت بالابری بیشتری نسبت به لیفتراک های استاندارد ارائه می دهند و به شرکت ها اجازه می دهند بارهای سنگین را در اطراف محل کار یا تاسیسات حمل و نقل کنند. از این نوع بالابر برای بلند کردن، جابجایی و قرار دادن بارهای بسیار سنگین استفاده می شود. آنها معمولاً بسیار بزرگتر از لیفتراک های معمولی هستند.

انواع لیفتراک های تناژ سنگین

انواع لیفتراک های تناژ سنگین

انواع لیفتراک های تناژ سنگین

هنگامی که به دنبال یک لیفتراک سنگین هستید، اغلب می توانید بین آنهایی که موتورهای برقی دارند و موتورهای دیزلی و گازسوز انتخاب کنید. دانستن تفاوت این نوع لیفتراک های سنگین می تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه گذاری ممکن را داشته باشید. در مورد دو نوع اصلی لیفتراک با ظرفیت بالا بیشتر توضیح می دهیم.

  • موتورهای گازسوز و دیزلی

برخی از رایج ترین انواع لیفتراک های سنگین آنهایی هستند که با موتورهای احتراق داخلی ساخته می شوند. این موتورها معمولاً با گاز یا دیزل کار می کنند و معمولاً بالاترین ظرفیت بالابری را ارائه می دهند. از آنجایی که لیفتراک‌ها با موتورهای احتراق داخلی کار می‌کنند، معمولاً فقط در خارج از فضای بیرون استفاده می‌شوند، زیرا بخار تولید شده می‌تواند برای افراد داخل خانه خطرناک باشد.

  • موتور برقی

لیفتراک با موتورهای برقی یکی دیگر از انواع اولیه لیفتراک با ظرفیت بالا است. برخلاف لیفتراک‌های دارای موتور احتراق داخلی که از سوخت استفاده می‌کنند، لیفتراک‌های موتور الکتریکی با برق کار می‌کنند. از آنجایی که آنها به جای گاز یا گازوئیل از برق استفاده می کنند و گازهای گلخانه ای خطرناک تولید نمی کنند، شرکت ها اغلب آنها را در تاسیسات داخلی به کار می گیرند.

کاربرد های لیفتراک سنگین

برای کاربرد متوسط ​​انبار خود نیازی به لیفتراک سنگین ندارید. با این حال، آنها برای صنایعی که محصولات بسیار سنگین و زمین ناهموار دارند عالی هستند. از کاربردهای این نوع لیفتراک ها عبارت انداز:

  • انبارها

حتی اگر اکثر انبارها نیازی به استفاده از لیفتراک سنگین صنعتی ندارند، اگر کارخانه شما از محصولات بسیار سنگین استفاده می کند، لیفتراک صنعتی ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • ساختمانی

اغلب یک لیفتراک سنگین را در یک کارگاه ساختمانی می بینید. به این دلیل که آنها قادر به بلند کردن و جابجایی مصالح ساختمانی سنگین مورد نیاز مانند بتن و فلزات هستند. همچنین برای زمین های ناهموار موجود در سایت های ساختمانی مناسب است.

  • راه آهن

صنعت دیگری که ممکن است از لیفتراک سنگین استفاده کند، راه آهن است. راه آهن اغلب محموله های سنگین و همچنین کانتینرهای حمل و نقل را حمل می کند، بنابراین یک لیفتراک صنعتی برای جابجایی، بلند کردن، بارگیری و تخلیه این نوع محموله های سنگین مورد نیاز است.

  • بنادر

بنادر کشتیرانی و اسکله های خشک مانند راه آهن از لیفتراک های سنگین برای بارگیری و تخلیه بار و کانتینرهای حمل و نقل خود استفاده می کنند.

  • مزارع

اغلب از یک لیفتراک صنعتی در مزرعه برای بلند کردن عدل های یونجه استفاده می شود. یونجه ممکن است به اندازه مواد دیگری که ذکر کردیم سنگین نباشد. با این حال، یک لیفتراک صنعتی برای بلند کردن و قرار دادن آنها در ارتفاع بالاتر از یک لیفتراک معمولی، نیاز است.

خرید لیفتراک با تناژ سنگین

خرید لیفتراک با تناژ سنگین

خرید لیفتراک با تناژ سنگین

پس از رسیدن به پاسخ لیفتراک تناژ سنگین چیست؟، می توانید اقدام به خرید آن کنید. برای این کار بهتراست از فروشگاه های معتبر در این زمینه اقدام کنید. این فروشگاه ها لیفتراک موردنظر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهند. برای این کار لازم است در ابتدا نکاتی در نظر بگیرید تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید. این نکات در ادامه به صورت مختصر برای شما بیان شده است.

هنگام خرید لیفتراک سنگین به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • حداکثر ظرفیت بار

در مورد لیفتراک ها طیف وسیعی از ظرفیت های بار وجود دارد. شما باید یک لیفتراک را انتخاب کنید که بتواند جسم هایی را که قرار است بلند کنید، تحمل کند. ایده خوبی است که لیفتراک کمی قوی تر از آنچه واقعاً نیاز دارید تهیه کنید. این به این دلیل است که اگر بالابر شما دائماً با حداکثر ظرفیت وزن خود بلند می شود، انرژی زیادی مصرف می کند و برای دستگاه سخت تر می شود.

  • حداکثر ارتفاع بالابر

مدل های مختلف لیفتراک دارای ارتفاع باربری متفاوت هستند. قبل از انتخاب لیفتراک خود بفهمید که چقدر باید بار خود را بلند کنید. محل موردنظر خود را اندازه گیری کنید و یک لیفتراک تهیه کنید که بتواند به این ارتفاع برسد.

  • محیط کار

اگر به لیفتراک سنگین خود برای کار در فضای باز و در زمین های ناهموار یا ناهموار نیاز دارید، لیفتراکی را انتخاب کنید که بتواند این نوع سطوح را مدیریت کند. یک لیفتراک زمین ناهموار مجهز به تایرهای پنوماتیکی خواهد بود که برای این نوع سطوح بهتر از تایرهای بالشتکی هستند.

سخن نهایی

در این مطلب به توضیحی درباره لیفتراک تناژ سنگین چیست؟ و نکات مهم برای خرید آن پرداختیم. در صورتی که در محیط کارگاهی مشغول به کارهستید و قصد جابجایی اجسام سنگین دارید؛ می توانید از این نوع لیفتراک استفاده کنید. همچنین این لیفتراک را می توانید از فروشگاه اینترنتی tdhpart خریداری کنید.

سوالات متداول درباره لیفتراک تناژ سنگین چیست؟

  1. لیفتراک زمین های ناهموار چه ویژگی هایی دارند؟
    یک لیفتراک زمین ناهموار مجهز به تایرهای پنوماتیکی خواهد بود که برای این نوع سطوح بهتر از تایرهای بالشتکی هستند.
  2. کاربردهای لیفتراک های سنگین چه می باشد؟
    انبارها، مزارع، محل های ساختمانی و کارگاهی و غیره از کاربردهای لیفتراک سنگین می باشد.
  3. چند نوع لیفتراک سنگین در بازار وجود دارد؟
    لیفتراک سنگین با موتور گازسوز یا دیزلی و لیفتراک سنگین با موتور برقی از انواع لیفتراک های موجود در بازار هستند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366