قطعات لیفتراک تویوتا

قطعات لیفتراک تویوتا

برند تویوتا یکی از بهترین و معتبرترین برندهای سازنده لیفتراک است. این برند با سال ها سابقه درخشان در این زمینه توانسته رضایت تمام مشتریان خود را به دست بیاورد. این کمپانی با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و متخصصان باتجربه توانسته یکی از بهترین لیفتراک ها را به بازار عرضه کند.

لیفتراک های تولید شده توسط این کمپانی از کارایی فوق العاده ای برخوردار هستند. اگر از قطعات لیفتراک با کیفیت برای آن ها استفاده شود تا سال ها بدون مشکل کار خواهند کرد. در این مطلب قصد داریم قطعات لیفتراک تویوتا را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی قطعات لیفتراک تویوتا

سیستم SAS
سیستم SAS یکی از سیستم های منحصر به لیفتراک های برند تویوتا به شمار می رود. این سیستم حالتی پویا دارد و به صورت مداوم بر عملکرد این لیفتراک ها نظارت می کند. هر موردی که باعث ناپایداری آن ها شود توسط این سیستم تشخیص داده خواهد شد. از آن گذشته این سیستم به شکل اتوماتیک نیز قادر به انجام برخی اقدامات اصلاحی می باشد.
ساختار سیستم SAS به شکلی است که 6 مکانیزم پیشرفته به صورت همزمان با یکدیگر فعال می شوند. این موضوع باعث افزایش ایمنی لیفتراک و راننده می گردد. اگر در حین حمل بار تعادل به هم بخورد حسگرهای SAS در زمان کوتاهی متوجه آن می شوند.

چرخ و لاستیک
یکی از مهم ترین قطعات لیفتراک تویوتا چرخ و لاستیک های آن هستند. این قطعات باعث سهولت در حرکت این ماشین آلات در شرایط مختلف می شوند. از آن گذشته قدرت مانور آن ها را نیز افزایش می دهند. عدم نگهداری صحیح از چرخ و لاستیک لیفتراک ممکن است هزینه های بسیاری برای شما در پی داشته باشد.
این تایرها و لاستیک ها دارای وظایف گوناگونی هستند که از میان آن ها می توان به مواردی مانند انتقال گشتاور، توانایی حمل بار، ترمز گیری و فرمان پذیری خوب اشاره کرد.

موتور
یکی از قطعات لیفتراک تویوتا موتور است. کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت موتور در ماشین آلات آگاه نباشد. همانطور که میدانید وظیفه اصلی موتور تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی مکانیکی است. موتور لیفتراک تویوتا تامین کننده قدرت و گشتاور لازم برای کارکرد آن است. بدون وجود این قطعه هیچ یک از ماشین آلات قادر به کار کردن نیستند. موتور لیفتراک های برند تویوتا از قدرت و توان فوق العاده ای برخوردار است و کارایی بینظیری را از خود نشان می دهد.

سیستم ترمز

سیستم ترمز یکی از مهم ترین سیستم های موجود در لیفتراک ها به شمار می رود. با کمک این سیستم میتوان لیفتراک را در موقع نیاز متوقف کرد. عملکرد صحیح این سیستم باعث می شود که ایمنی این ماشین آلات به بهترین شکل حفظ گردد.
سیستم ترمز لیفتراک تویوتا متشکل از بخش های مختلفی است که هر یک از آن ها نیز عملکرد خاصی دارند. اساس کار ترمز بر مبنای اصطکاک دو سطح است که میزان آن بر اساس نیروی ایجاد شده میان دو سطح تغییر پیدا میکند. سیستم ترمز باعث کند شدن حرکت چرخ ها و در نهایت توقف لیفتراک می شود.

سیستم ترمز لیفتراک

سیستم ترمز

سیستم هیدرولیکی

از دیگر قطعات لیفتراک تویوتا سیستم هیدرولیکی آن است. این سیستم برای تامین انرژی موتور لیفتراک از مایع تحت فشار استفاده میکند. سیستم های هیدرولیکی متشکل از بخش های مختلفی هستند که از میان آن ها میتوان مواردی مانند تجهیزات پمپ، شیرهای کنترل و شیرهای تخلیه را نام برد.
در واقع سیستم هیدرولیکی را میتوان قلب یک لیفتراک دانست که تاثیر بسزایی در حرکت روان و آرام آن در زمان بارگیری دارد.

مخزن سوخت لیفتراک تویوتا

لیفتراک ها نیز مانند سایر ماشین آلات برای حرکت به سوخت نیاز دارند. مخزن سوخت از دیگر قطعات لیفتراک تویاتا است که وجود آن اهمیت بسیاری دارد. سوخت مورد نیاز این ماشین آلات توسط سیستم سوخت رسانی تامین می گردد. سوختی که از مخزن سوخت خارج می شود وارد موتور شده و باعث به حرکت درآمدن لیفتراک می شود. مخزن سوخت لیفتراک تویوتا یک محفظه ایمن برای سوخت آن محسوب می شود.

مخزن سوخت لیفتراک تویوتا

مخزن سوخت

کابین لیفتراک تویوتا

از دیگر قطعات حیاتی لیفتراک تویوتا میتوان به کابین آن اشاره کرد. کابین نقش بسیار مهمی را در ایمنی و عملکرد این ماشین آلات ایفا میکند. ساخت کابین لیفتراک تویوتا فرایند پیچیده ای است که نیاز به توجه زیاد به جزئیات فنی و استفاده از متریال با کیفیت دارد.
کابین در واقع مکانی برای قرارگیری راننده و ابزارهای مورد نیاز او به شمار میرود. وجود کابین در این ماشین آلات باعث می شود که در شرایط آب و هوایی مختلف رانندگان با مشکلی رو به رو نشوند.

قدرت لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا یکی از پرقدرت ترین لیفتراک ها به شمار میرود. این لیفتراک به دلیل قدرت و کارایی زیاد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این لیفتراک از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و متخصص ترین افراد استفاده شده است.

لیفتراک های برند تویوتا دارای مدل های متفاوتی هستند که میتوان در شرایط مختلف از آن ها استفاده کرد. به جرات میتوان گفت که تولیدات این کمپانی یکی از بهترین ها در سطح جهان محسوب می شوند. توقعات شما از یک لیفتراک هر چقدر که باشد تولیدات برند تویوتا می توانند آن ها را برطرف کنند.

قدرت لیفتراک تویوتا

قدرت لیفتراک

سخن آخر

کمپانی تویوتا یکی از پیشگامان در ساخت ماشین آلات صنعتی مختلف مانند لیفتراک ها محسوب می شود. این کمپانی در سال ۱۹۳۰ تاسیس شده و تا امروز توانسته بسیار موفق عمل کند. کارشناسان این شرکت همگی جزء متخصص ترین و با تجربه ترین افراد در زمینه لیفتراک سازی هستند. استفاده از دانش این متخصصان، تجهیزات به روز و قطعات درجه یک باعث شده که لیفتراک های تویوتا به یکی از بهترین ها در جهان تبدیل شوند.
اگر قصد خرید قطعات لیفتراک تویوتا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید کافیست با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول قطعات لیفتراک تویوتا

آیا لیفتراک تویوتا دوگانه سوز نیز تولید می شود؟
بله، لیفتراک های دو گانه سوز این برند از دو سوخت گاز و بنزین استفاده می کنند. مدل هایی که دارای موتور دوگانه سوز هستند انتخاب مناسبی برای محیط های باز به شمار میروند. در صورتی که قصد استفاده از آن ها را در فضای بسته دارید باید مکان مورد نظر از تهویه مناسبی برخوردار باشد.

آیا می توانیم پیش از خرید قطعات لیفتراک تویوتا از مجموعه شما مشاوره دریافت کنیم؟
بله؛ کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در زمینه این قطعات هستند. شما می توانید پیش از خرید در مورد قطعه مورد نظرتان اطلاعات کاملی را به دست آورید و با دیدی باز خرید خود را انجام دهید.

قیمت قطعات لیفتراک تویوتا چقدر است؟
برای قیمت این قطعات نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد. این قطعات تنوع زیادی دارند و بر اساس نوع قطعه ای که انتخاب میکنید قیمت ها متفاوت هستند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366