قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

قدرت جا به جایی لیفتراک

انواع لیفتراک روزانه چند هزار کالا را با وزن‌های گوناگون جا به جا می کند که قدرت لیفتراک در حالت های مختلف بسیار مهم است و قدرت انواع لیفتراک باید به گونه ای باشد که به مرور زمان آسیب نبیند و به تعمیر نیازی نداشته باشد به همین دلیل بررسی قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف بسیار اهمیت دارد که چه نوع لیفتراکی را با چه قدرتی در مکان های مختلف برای جا به جایی وسایل استفاده نمود که در این مقاله از سایت قد داریم تا شما را با قدرت لیفتراک در حالت‌ های مختلف آشنا کنیم.

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌های مختلف گوناگون می باشد و به قطعات لیفتراک و برند آن بستگی دارد. با توجه به شرایط خود در کسب و کار باید لیفتراکی را انتخاب کنید که قدرت آن متناسب با شرایط شما باشد. برای سازندگان مختلف لیفتراک اهمیت زیادی دارد و یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه می باشد چه نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار یا محل ساخت و ساز داشته باشید، لیفتراک‌ها با قدرت جا به جایی در حالت های مختلف می توانند با خیال راحت اشیایی را که انسان نمی تواند آنها را بلند کند جا به جا نماید.

  • لیفتراک صنعتی

از آنجایی که طیف گسترده ای از سبک‌ها و مدل‌های مختلف لیفتراک در حالت‌ های مختلف وجود دارد، انتخاب بهترین لیفتراک دشوار است. لیفتراک‌های صنعتی یکی از لیفتراک هایی است که قدرت جا به جایی بالایی دارند و می توانند وزنی معادل 5000 پوند را بلند کنند، اما برخی از مدل‌های سنگین لیفتراک می توانند تا 25000 پوند وزن را بالا ببرند که قدرت جا به جایی زیادی در حالت‌های مختلف دارند.

  • لیفتراک انباری

لیفتراک‌های انباری دارای چند نوع فرعی هستند که در مراکز خدمات و تأسیسات تولیدی با اقلام سنگین و حجیم استفاده می شود و قدرت جا به جایی این نوع لیفتراک‌ها نسبت به لیفتراک های صنعتی کمتر است.

  • لیفتراک جانبی

لیفتراک‌های جانبی یکی دیگر از لیفتراک ها می باشد که می توانند به راحتی در کنار قفسه ها حرکت کنند و بدون نیاز به چرخش بار را تخلیه کنند و این باعث می شود آنها برای پیمایش راهروهای باریک و جابجایی بارهای طولانی مانند چوب و لوله مناسب باشند که قدرت جا به جایی بسیار خوبی دارند.

  • لیفتراک سنگین

لیفتراک سنگین یکی دیگر از لیفتراک ها می باشد که بارهای مختلف را با ظرفیت بزرگ نیز جا به جا می کند و  می‌ تواند بارهای سنگین‌ تری را بسیار بالاتر از یک لیفتراک انبار از روی زمین بلند کند و لیفتراک سنگین با حداکثر 30000 پوند بالابر شروع می شود، اما شما فقط باید در کارهای تخصصی به چنین قدرتی نیاز داشته باشید که قدرت جا به جایی لیفتراک سنگین در حالت‌های مختلف کاملا مناسب و قابل توجه می باشد.

افزایش قدرت جا به جایی لیفتراک

نمونه لیفتراک تامین دنیای هوشمند سپاهان

نکات مهم برای بالا بردن قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

نکات مهم برای بالا بردن قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف بسیار اهمیت دارد زیرا لیفتراک‌ها برای مکان‌های گوناگونی طراحی و تولید شده است که هنگام جا به جایی مشکلی برای آنها ایجاد نشود. یکی از مشکلاتی که برای لیفتراک پیش می آید خرابی اکسل است که در اینصورت باید نسبت به خرید اکسل لیفتراک اقدام کنید. همیشه در حین حرکت سرعت مطمئنی را برای لیفتراک در نظر بگیرید، مخصوصاً در هنگام دور زدن و چرخش، اگر همزمان با سرعت بالا دور بزنید، باعث می‌ شود که لیفتراک به پهلو بیفتد و این نکات مهم برای بالا بردن توان جا به جایی لیفتراک حائز اهمیت می باشد.

هرگز حرکت، توقف، چرخش و تغییر جهت را به طور تصادفی انجام ندهید، در حین حرکت لیفتراک از برجستگی‌ها، چاله ها و اجسام باقی مانده روی زمین خودداری کنید و در سطوح لغزنده بیشتر مراقب باشید، همچنین سعی نکنید لیفتراک را از روی موانع روی زمین مانند چوب رها شده برانید و این یکی دیگر از نکات مهم برای بالا بردن قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌های مختلف است.

بالا بردن قدرت جا به جایی لیفتراک

افزایش قدرت جابجایی لیفتراک

در مکان هایی مانند نزدیک پیچ ها، ورودی‌ها و گذرگاه های عابر پیاده سرعت خود را کاهش دهید و فاصله خود را با سایر لیفتراک‌ها حفظ کنید تا در نهایت هر لحظه بتوانید با ایمنی کامل لیفتراک خود را متوقف کنید و وسایل مختلف را با احتیاط بلند کنید زیرا افتادن وسایل می تواند باعث تصادف و کاهش قدرت لیفتراک شود که این یکی از نکات مهم است که باید دقت نمائید.

به یاد داشته باشید که قرار دادن بار در پایین ترین موقعیت ممکن و تمایل بار به سمت لیفتراک باعث افزایش پایداری و قدرت لیفتراک می شود و وقتی شاخک های لیفتراک بالا هستند از زمین حرکت نکنید و از حرکت لیفتراک به سمت جلو در مواقعی که دید شما مسدود شده است خودداری کنید حتی اگر بار خیلی بزرگ است، به عقب برگردید و این موارد نکات مهم برای بالا بردن قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌های مختلف می باشد که باید در نظر بگیرید.

میزان قدرت جابه جایی لیفتراک در حالت‌های مختلف

میزان قدرت در حالت‌های مختلف متفاوت است و یکی از لیفتراک ها لیفتراک برقی می باشد که قدرت جا به جایی آن به نسبت لیفتراک سنگین و دیزلی کمتر است و لیفتراک برقی می تواند وسایل با وزن اندک را به جا جا نماید و لیفتراک برقی با محیط ها کاملا سازگار است و نسبت به لیفتراک دیزلی سرعت بیشتری دارد و با توجه به باتری داشتن می تواند وسایل با اندازه کوچک را در حالت های مختلف جا به جا نماید.

لیفتراک دیزلی می تواند وزن های سنگین را با ظرفیت‌های مختلف جا به جا نماید که این نوع لیفتراک بسیار محبوب می باشد و لیفتراک های دیزلی می تواند وسایل سنگین را در ارتفاع‌های متفاوت در حالت های مختلف جا به جا نماید که میزان میزان قدرت جا به جایی لیفتراک دیزلی در حالت‌ های مختلف به نسبت لیفتراک برقی خیلی بیشتر است.

سخن پایانی

در این مطلب از وبسایت به توضیحی درباره قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف و نکات مهم برای بالا بردن قدرت پرداختیم و شما می توانید با توجه به شرایط کسب و کار خویش میزان توان جا به جایی لیفتراک را بسنجید و بهترین لیفتراک را برای کار خود انتخاب نمائید.

سوالات متداول درباره قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

  1. لیفتراک دیزلی چه اجسامی را می تواند حمل کند؟
    لیفتراک دیزلی می تواند وزن های سنگین را با ظرفیت‌های مختلف جا به جا نماید که این نوع لیفتراک بسیار محبوب می باشد.
  2. چه مواردی باعث افزایش پایداری لیفتراک می شود؟
    به یاد داشته باشید که قرار دادن بار در پایین ترین موقعیت ممکن و تمایل بار به سمت لیفتراک باعث افزایش پایداری و قدرت لیفتراک می شود.
  3. قدرت و توان لیفتراک جانبی چگونه است؟
    آنها برای پیمایش راهروهای باریک و جابجایی بارهای طولانی مانند چوب و لوله مناسب باشند که قدرت جا به جایی بسیار خوبی دارند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366