علل برتری لیفتراک و قطعات کوماتسو در صنعت

قطعات لیفتراک کوماتسو

لیفتراک یک عنصر حیاتی در هر عملیات انباری و انبارگردانی است. این ابزارها به صنعت گران و کارفرمایان اجازه می‌دهند تا به سرعت و با دقت بارهای سنگین را با سهولت نسبی بارگیری و جابجا نمایند. با این حال، یک سوال که بسیاری از مدیران انبار و زنجیره تامین دارند این است: “کدام لیفتراک برای انبار من بهترین است؟”

یکی دیگر از سوالات رایج مرتبط با این سوال این است: “به چه تولید کنندگان لیفتراک می توانم اعتماد کنم؟”

کارفرما همیشه برای تجهیزات صنعتی و انبارگردانی هزینه های بالایی را متحمل می شود. بنابراین، مهم است که یک لیفتراک خوب و قابل اعتماد تهیه کند، زیرا محصولات معیوب یا نامطمئن می توانند منجر به توقف در مرکز توزیع شوند و یا بدتر از آن، صدمات جدی به مواد اولیه یا محصولات نهایی وارد کنند. اما چگونه می توان تولید کننده قابل اعتماد لیفتراک را شناسایی کرد؟

یکی از راه‌ها این است که عملکرد تولیدکنندگان را ارزیابی کنیم. با بررسی سوابق، موفقیت ها در بازار جهانی و گستردگی کار تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی، می توان به عملکرد آن پی برد. در اینجا با بررسی علل موفقیت و برتری برند قدیمی کوماتسو می پردازیم.

قطعات لیفتراک کوماتسو

قطعات کوماتسو

تاریخچه برند کوماتسو

Komatsu یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که تجهیزات ساختمانی، معدن، جنگلداری و نظامی، و همچنین موتورهای دیزلی و تجهیزات صنعتی مانند ماشین های پرس، انواع لیفتراک، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک تولید می کند. دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو، ژاپن است. این شرکت از نام شهر کوماتسو، استان ایشیکاوا، جایی که شرکت در سال 1921 تأسیس شد، نامگذاری شد. کلمه ko-matsu در زبان ژاپنی به معنای “درخت کاج کوچک” است.

کوماتسو پس از کاترپیلار، دومین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و تجهیزات معدنی در جهان است. البته در برخی مناطق (ژاپن، چین)، کوماتسو سهم بیشتری نسبت به کاترپیلار دارد. این شرکت در ژاپن، آسیا، آمریکا و اروپا فعالیت های تولیدی دارد.

کوماتسو دارای بیش از 25 کارخانه در سراسر جهان است و به عنوان دومین تولید کننده بزرگ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات سنگین در جهان شناخته می شود. این برند برجسته، خط تولیدی موفق و گسترده در زمینه تجهیزات حمل کننده مواد مختلف دارد، از جمله:

  • لیفتراک IC Cushion
  • لیفتراک پنوماتیک آی سی
  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک راهروی باریک

عملکرد و بازدهی صنعت خود را با لیفتراک های با کیفیت، بادوام و با کارایی بالا از Komatsu بهبود ببخشید. ابرشرکت کوماتسو با تلفیق سابقه طولانی خود با علم بروز مهندسی دقیق، تجهیزات باکیفیت صنعتی را با ویژگی‌هایی که برای افزایش کارایی و کاهش خستگی اپراتور طراحی شده‌اند، تولید می کند که این امر موجب به کمک شایان به صنعت گران در سراسر دنیا در کاهش هزینه‌های عملیاتی روزانه نموده است.

قطعات لیفتراک کوماتسو

 

انواع لیفتراک کوماتسو

دو نوع لیفتراک صنعتی در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • مدل احتراق داخلی
  • الکتریکی

مدل های احتراق داخلی از سوخت هایی مانند گازوئیل و گاز طبیعی استفاده می کنند، در حالی که مدل های الکتریکی از برق و باتری های قابل شارژ استفاده می کنند. کوماتسو نیز برای راحتی صنعتگران در سراسر دنیا، با توجه به شرایط کاری و سوخت های در دسترس، هر دو نوع لیفتراک را با تحمل وزن های مختلف را تولید و و به بازار جهانی ارائه نموده است.

لیفتراک صنعتی کوماتسو برای جابجایی انواع مواد طراحی شده است. آنها انواع مختلفی از لیفتراک ها را با ویژگی ها و عملکردهای فوق العاده تولید می کنند – از ماشین های کوچک تا بزرگ.

علل برتری برند کوماتسو در صنعت لیفتراک سازی

وقتی صحبت از لیفتراک می شود، لیفتراک های کوماتسو “بهتر از بهترین ها” هستند. این به این دلیل است که آنها:

  • طراحی برتر: لیفتراک های کوماتسو با استفاده از علم تخصصی و مدرن تجهیزات سنگین طراحی شده اند تا عملکرد بادوام و قابل اعتمادی را در طول عمر خود ارائه دهند.
  • هزینه های عملیاتی کمتر: آنها ارزش بیشتری را از طریق هزینه های عملیاتی کمتر، روز به روز به مشتریان خود ارائه می دهند.
  • متعهد به کیفیت و قابلیت اطمینان: کوماتسو با حمایت از “کیفیت و قابلیت اطمینان” به عنوان مهمترین سیاست مدیریتی، قاطعانه متعهد به ارائه محصولات و خدمات ایمن، نوآورانه است که نیازها و انتظارات مشتریان خود را در سراسر جهان برآورده می کند.
  • کیفیت بالای قطعات لیفتراک: در لیفتراک کوماتسو، قطعات آن‌ها ساخت باکیفیت و به روز دارند، دوام بیشتری ارائه می دهند و دارای ویژگی‌های ارگونومیک عالی هستند.
  • ارائه پشتیبانی: کوماتسو با ارائه نمایندگی های رسمی در سراسر جهان، پشتیبانی قابل قبولی را برای خدمات و تجهیزات خود در اختیار مشتریان قرار می دهد و در این زمینه عملکرد بهتر و موفق تری نسبت به رقبا دارد. کوماتسو همیشه رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار داده است.

قطعات لیفتراک کوماتسو

مزایای قطعات لیفتراک کوماتسو

  1. قیمت پایین تر در عین کیفیت بالا

کوماتسو با الویت قرار دادن رضایت مشتریان، با حفظ کیفیت، مناسب ترین قیمت را برای تجهیزات و قطعات لیفتراک و ماشین آلات سنگین خود ارائه می دهد؛ در نتیجه صنعت گران، قطعات با کیفیت بالا را با قیمتی که با هر بودجه ای مطابقت دارد، دریافت می کنند. هر قطعه کامیون بالابر کوماتسو پیش از ورود به بازار، در طول فرآیند تولید آزمایش و بازرسی می شود تا از عملکرد پایدار اطمینان حاصل شود.

  1. وجود نمایندگی های معتبر در سراسر دنیا

وجود نمایندگی معتبر موجب آسودگی خیال مشتریان برای تهیه قطعات اصل مورد نیاز برای لیفتراک می شود. شرکت کوماتسو نیز این نیاز را درک کرده و با اعطا نمایندگی در سراسر جهان، از ورود قطعات فیک صنعتی به باز جهانی جلوگیری کرده تا صنعت گران محترم با خرید قطعات اصل، سلامت تجهیزات صنعتی و لیفتراک های خود را تضمین نمایند.

جمع بندی

لیفتراک های کوماتسو به گونه ای طراحی شده اند که سال ها عملکرد بادوام و قابل اعتمادی را با کمترین مشکل برای تعمیرات و تعویض قطعات ارائه می دهند. هنگامی که یک لیفتراک خریداری می کنید، لازم نیست نگران رفع اشکال یا مشکلات عجیب و غریب با هزینه های گزاف باشید.

البته این نکته قابل ذکر است که لیفتراک های صنعتی، به دلیل عملکرد مداوم و استفاده درشرایط سخت صنعتی، می تواند دچار فرسایش قطعات مصرفی مانند لاستیک، شلنگ و کابل های انتقال قدرت و… شود. بنابراین، تنها کافیست که قطعات اصلی و در معرض فرسایش لیفتراک را مرتب چک نمایید تا در صورت ایجاد مشکل در هر یک از قطعات لیفتراک، با جایگزین نمودن آن، طول عمر مفید لیفتراک خود را افزایش دهید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366