بررسی و معرفی لیفتراک های خارجی

معرفی لیفتراک های خارجی

پیش از آنکه لیفتراک ها پا به عرصه ظهور بگذارند از کامیون های باطری دار در جهت جا به جایی بارها استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت هایی که در این زمینه پدید آمدند کامیون های برقی و بالابر های دستی جایگزین آن ها شدند. در اواخر دهه 1920 و با پیشرفت تکنولوژی لیفتراک ها روی کار آمدند.
این ماشین آلات دارای مدل ها و ظرفیت های گوناگونی هستند و مراکز مختلفی در زمینه تولید آن ها فعالیت می کنند. هر یک از این لیفتراک ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی لیفتراک های خارجی بپردازیم.

“مطالعه بیشتر تکنولوژی های نوین در قطعات لیفتراک

لیفتراک چیست؟

لیفتراک ها نوعی از ماشین آلات هستند که برای جا به جایی بارها به کار می روند. با کمک این ماشین آلات میتوان کارها را در صنایع به طور سریع تری پیش برد. ساختار این دستگاه ها به صورتی است که در بخش جلویی خود دارای دو شاخک هستند. این شاخک ها باعث می شوند که لیفتراک ها بتوانند بارهای مختلف را به شکل افقی یا عمودی جا به جا کنند.
از اجزاء دیگر این ماشین آلات میتوان به مواردی مانند دکل، شاخک و الحاقیات اشاره کرد. تغذیه آن ها نیز توسط باتری های الکتریکی و موتورهای قابل احتراق انجام می شود.

لیفتراک چیست؟

لیفتراک

بهترین لیفتراک های خارجی

در این بخش از مطلب قصد داریم بهترین لیفتراک های خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لیفتراک کوماتسو

کمپانی کوماتسو ژاپن یکی از بزرگ ترین سازندگان ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. آغاز فعالیت این کمپانی به سال 1921 باز می گردد. این شرکت در حوزه تولید تجهیزات معادن و ساخت و ساز به فعالیت می پردازد و ساخت ماشین های حمل و نقل تنها یکی از فعالیت های این شرکت محسوب می شود.
این کمپانی تا امروز توانسته نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل رفع کند. لیفتراک های کوماتسو جزء محبوب ترین مدل ها در سطح جهان به شمار می روند که از کیفیت ساخت بینظیری برخوردار هستند.

مدل های برقی این لیفتراک ها در دسته کاربردی ترین آن ها قرار می گیرند و همانطور که از نامشان مشخص است با نیروی برق کار می کنند. ویژگی این مدل لیفتراک های کوماتسو این است که موتور آن ها از توان بالایی برخوردار می باشد. ایمنی بالا و کنترل آسان از دیگر ویژگی های این لیفتراک خارجی محسوب می شود. لیفتراک های تولید شده توسط این کمپانی قابلیت حرکت بر سطوح شیب‌دار و توقف روی زمین ناهموار را دارند.

لیفتراک تویوتا

یکی از برندهای معتبر ساخت لیفتراک تویوتا است که تولیدات آن از فروش بالایی برخوردار هستند. این برند تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان به کار گرفته است. کمپانی تویوتا یک مجموعه خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی می باشد که دفتر مرکزی آن در شهر تویوتا آیچی واقع شده است.

این کمپانی لیفتراک های مختلفی را تولید می کند که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز اشاره نمود. نمونه های برقی این برند به نحوی طراحی شده اند که در مکان های خاصی میتوان آن ها را مورد استفاده قرار داد. مدل های دیزلی این شرکت نیز به منظور جابه‌جایی بار در تناژ بالا به کار می روند. این مدل انتخاب مناسبی برای معادن یا اسکله ‌ها به شمار می رود.

لیفتراک تویوتا

لیفتراک خارجی تویوتا

لیفتراک دوو

لیفتراک های تولید شده توسط شرکت دوو جزء بهترین لیفتراک های خارجی محسوب می شوند. این کمپانی به ساخت لیفتراک های قدرتمند و با دوام معروف است. تمام مدل های تولید شده توسط این برند کارایی فوق العاده ای دارند. تولیدات این برند دارای سخت ‌افزارهای دیزلی قدرتمند و گشتاوری بالایی هستند.
موتورهای جدید ماشین آلات دوو آلایندگی کمی تولید می کنند. ویژگی های منحصر به فرد آن ها باعث می شود که در زمان فعالیت های سنگین سر و صدای کمی ایجاد کنند. موتورهای لیفتراک دوو متشکل از تنظیم‌کننده‌های اتوماتیک سوپاپ هستند. این موضوع باعث می شود که هزینه های تعمیر موتور آن ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
لیفتراک های ساخته شده توسط شرکت دوو دارای استانداردهایی هستند که باعث امنیت و راحتی اپراتورها می شوند. مکان نشستن این ماشین آلات از طراحی بسیار مناسبی برخوردار است که باعث می شود راننده احساس راحتی بیشتری کند.

لیفتراک زوم لاین

از دیگر لیفتراک های خارجی می توان به لیفتراک زوم لاین اشاره کرد. زوم لاین یکی از معتبرترین برندها در حوزه ساخت این ماشین آلات است که از فناوری های بسیار پیشرفته ای در فرایند تولید محصولات خود استفاده می کند. این کمپانی نیز مدل های مختلفی از لیفتراک ها را تولید می کند که از میان آن ها می توان مدل های برقی و دیزلی را نام برد.

لیفتراک های زوم لاین انتخاب های مناسبی برای کاربردهای مختلف صنعتی و کشاورزی هستند و به سادگی می توانند نیازهای این صنایع را برطرف سازند. موتورهای این لیفتراک های خارجی بسیار قدرتمند و پیشرفته هستند و از سیستم هشدار سوخت برخوردار می باشند. از دیگر ویژگی های این لیفتراک ها میتوان به مواردی مثل بازدهی فوق العاده، امنیت بالا و قابلیت استفاده در انواع شرایط آب و هوایی اشاره نمود.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی و معرفی لیفتراک های خارجی پرداختیم. لیفتراک های کوماتسو، تویوتا، دوو و زوم لاین جزء بهترین لیفتراک های خارجی به شمار می روند. هر یک از این لیفتراک ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که باعث متمایز بودن آن ها شده است. این ماشین آلات از موتورهای قدرتمند و قطعات با کیفیتی ساخته شده اند و بهترین کارایی را از خود نشان می دهند.

سوالات متداول معرفی لیفتراک های خارجی

مهم ترین کاربردهای لیفتراک های خارجی کدامند؟
از این لیفتراک ها در موارد مختلفی مانند صنایع ساختمانی، صنایع فلزی، کشتی سازی ها، کارگاه های تولیدی، بنادر و انبارها استفاده می کنند.

آیا قیمت لیفتراک های خارجی با هم یکسان است؟
خیر، هر یک از این لیفتراک ها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

چرا لیفتراک های بنزینی گزینه مناسبی برای جابه جایی بار در محیط ‌های باز هستند؟
دلیل اینکه این لیفتراک ها گزینه مناسبی برای محیط های باز هستند این است که بخار اگزوز و ذرات دیزل در محیط های باز پراکنده می شوند و این موضوع از نظر مسائل زیست محیطی اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366