نقاط ضعف انواع لیفتراک

نقطه ضعف انواع لیفتراک

برای آشنایی با نقاط ضعف انواع لیفتراک خوب است بدانید که هر یک از این دستگاه ها دارای معایبی بوده و نقاط ضعف خاصی دارند. بنابراین اگر قصد خرید این محصولات را دارید خوب است ابتدا با معایب و نقاط ضعف آن ها نیز آشنا شوید. برای خرید یک نمونه استاندارد و با کیفیت از این محصولات کافیست که به سایت تی دی اچ مراجعه کنید. این مجموعه با کیفیت ترین نمونه از این دستگاه ها را فراهم نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

معرفی نقطه ضعف انواع لیفتراک

برای معرفی نقاط ضعف انواع لیفتراک خوب است بدانید که در حالت کلی این دستگاه ها سوخت و انرژی مورد نیاز خود را از راه های مختلفی تامین می کنند. برخی از آن ها با استفاده از برق کار می کنند. بعضی دیگر از نمونه ها گازی و یا دیزلی هستند. امروزه انواعی از این محصولات نیز تولید شده اند که دوگانه سوز می باشند. قبل از انتخاب و خرید یکی از این دستگاه ها خوب است که با معایب آن ها نیز به خوبی آشنا شویم. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید با توجه به نوع نیاز خود و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنید.
در نتیجه با این کار هزینه های مربوط به خرید، تعمیر و نگهداری و کلیه هزینه های جانبی شما کاهش پیدا خواهد کرد. برای آشنایی بیش تر با این دستگاه ها و خرید یک نمونه مناسب از آن ها کافیست که به سایت تی دی اچ مراجعه کرده و نمونه مناسبی از این دستگاه ها را سفارش دهید.

نقطه ضعف لیفتراک دیزلی

 

نقاط ضعف انواع لیفتراک دیزلی

این محصولات یکی از انواع لیفتراک می باشند. این نوع لیفتراک ها که بسیار کاربردی هستند با استفاده از گازوئیل کار می کنند. استفاده از این دستگاه در محیط های سرپوشیده پیشنهاد نمی شود. علت این امر هم آن است که سوخت گازوئیل دودزا بوده و باعث بروز مشکلات تنفسی می شود. بنابراین برای شناخت نقاط ضعف انواع لیفتراک باید به این مسئله توجه داشته باشید. البته در شرایطی که این دستگاه به فیلتر های مخصوصی مجهز شده باشد، امکان استفاده از آن وجود دارد. مهم ترین نقاط ضعف این دستگاه عبارتند از:

  • قیمت بالاتر این نوع لیفتراک نسبت به دیگر نمونه ها
  • ایجاد آلودگی صوتی
  • هزینه سرویس و نگهداری بالاتر
  • مشکلاتی که در تهیه سوخت وجود دارد
  • در محیط های سربسته باعث بروز مشکلات تنفسی می شود.
  • در صورت خرابی دستگاه و روغن ریزی آن محیط را آلوده می کند.
  • و …

نقطه ضعف لیفتراک گازی

 

نقطه ضعف لیفتراک گازی

یکی دیگر از انواع این دستگاه ها، لیفتراک های گازی هستند. از این رو برای بررسی نقاط ضعف انواع لیفتراک باید به این مورد نیز بپردازیم. این نوع لیفتراک ها در ابعاد کوچکی ساخته شده و بسیار کاربردی هستند. با این حال دارای نقاط ضعفی نیز می باشند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • بالا بودن هزینه سوخت سرویس و نگهداری دستگاه
  • این دستگاه در سرما نیاز به ضد یخ دارد. همین امر سبب می شود تا هزینه های جانبی آن افزایش یابد‌.
  • این دستگاه در صورت خالی شدن باک فقط ۲ تا ۲۰ ثانیه اخطار می دهد.
  • این نوع لیفتراک به دلیل آلاینده های خروجی خطرناک برای استفاده در انبار های مواد خوراکی مناسب نیست.

نقطه ضعف لیفتراک برقی

برای شناخت نقاط ضعف انواع لیفتراک باید حتما این دستگاه ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم. این نمونه از لیفتراک ها در ابعاد کوچکی ساخته شده و در محیط های سربسته نیز قابل استفاده هستند. مهم ترین معایب و نقاط ضعف این نوع لیفتراک ها عبارتند از:

  • این نوع لیفتراک نسبت به بقیه نمونه ها قیمت های بالاتری دارد.
  • این دستگاه با باطری کار می کند و هرگاه شارژ آن تمام شود باید صبر کنید تا باطری دوباره شارژ شود.
  • این دستگاه در سطوح شیب‌دار سریع تر شارژ باطری خالی می کند و در نتیجه برای استفاده در این مکان ها به باطری های قوی تری نیاز دارد.
  • عیب یابی و تعمیر این دستگاه امری سخت و کاملا تخصصی می باشد. بنابراین در صورت بروز هر گونه عیبی در این دستگاه نیاز است که از متخصصین فعال در این حوزه کمک بگیرید.

نقطه ضعف لیفتراک دوگانه سوز

 

نقاط ضعف لیفتراک دوگانه سوز

این دستگاه ها که با بنزین و گاز کار می کنند نیز در کنار مزیت هایی که دارند، با معایبی نیز همراه هستند. مهم ترین نقاط ضعف این دستگاه ها عبارتند از:

  • این وسیله به ضدیخ نیاز دارد که همین امر باعث بالا تر رفتن هزینه های جانبی می شود.
  • قیمت این لیفتراک بسیار زیاد است.
  • هزینه تعمیر و نگهداری آن بالا است.
  • در فصل زمستان کارآیی موتور آن کم می شود.
  • این دستگاه به دلیل داشتن مخزن سوخت از دیگر لیفتراک ها سنگین تر می باشد.

کلام آخر

حال که با نقاط ضعف انواع لیفتراک آشنا شدید، شناخت بهتری نسبت به آن ها پیدا کردید. این دستگاه ها تنوع بالایی داشته و برای خرید آن ها باید به خوبی آن ها را بشناسید. برای شناخت بیش تر و یا انتخاب و خرید محصولاتی مانند: قطعات لیفتراک سپاهان و قطعات موتور لیفتراک  می توانید به سایت تی دی اچ مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید. همه قطعات لیفتراک های موجود در این مجموعه کاملا اصل و با کیفیت بوده و در قیمت های مناسبی به فروش می رسند.

سوالات متداول

  1. نقطه ضعف کدام لیفتراک بیشتر است؟
    البته گه پاسخ به این سوال به نوع کاربری شما از این دستگاه ها بستگی دارد اما در حالت کلی می توان گفت نقاط ضعف لیفتراک های برقی نسبت به بقیه بیش تر است.
  2. کدام لیفتراک برای خرید نقاط ضعف کمتری دارد؟

نمونه های گازی و یا دوگانه سوز این دستگاه ها نسبت به بقیه نمونه ها نقاط ضعف کم تری دارند.

3. نقاط ضعف لیفتراک دیزلی چیست؟
هزینه تعمیر و نگهداری بالا، امکان روغن ریزی، آلوده کردن محیط، ایجاد آلودگی به خاطر تولید دود و … از مهم ترین نقاط ضعف این دستگاه می باشد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هجده =

09354244366