نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان

لیفتراک سپاهان

نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان و شرکت تولیدکننده لیفتراک سپاهان از جمله پیشتازان صنعت تولید لیفتراک هستند و نقش مهمی را در تامین قطعات لیفتراک ایفا می‌کنند. قطعات و لوازم یدکی مربوط به لیفتراک بسیار اهمیت دارد زیرا این ماشین نقش بسیار مهمی در افزایش سرعت و بهره‌وری صنایع مختلف دارد. لیفتراک به سرمایه‌گذران و صاحبان صنایع در سهولت انجام کارها و کارایی بهتر کمک می‌کند و در صورت خرابی و آسیب، دستگاه احتمالا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد و در صورت عدم تامین قطعات اصل و باکیفیت روند کار به شدت کند می‌شود.

قطعات اورجینال و باکیفیت معمولا توسط شرکت سازنده لیفتراک تهیه شده و به کشو‌‌رهای مختلف صادر می‌شوند، اما ممکن است که نمونه‌های غیر اصل این قطعات نیز به همراه قطعات اصلی به کشور وارد شده و در بازار موجود باشند‌. اصولا تشخیص دادن قطعات اصل لیفتراک  از غیر اصل آن‌ها بسیار سخت بوده و بعضا غیر ممکن است، به همین دلیل باید در حین خرید قطعات لیفتراک بسیار دقت کرده و سعی کنیم این قطعات را از فروشگاه‌های معتبر مانند  نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان تهیه کنیم تا از اصل بودن این قطعات مطمئن شده و همچنین از ضمانت اصل بودن قطعات برخوردار شویم.

 لیفتراک سپاهان

لیفتراک( افزاره) دستگاهی مدرن است که برای جابجا کردن و بالا بردن انواع متفاوتی از با‌رها  به ویژه بار‌های سنگین استفاده می‌شود. این دستگاه در واقع یک وسیله صنعتی کوچک است که یک جفت شاخک روی پلت فرعی آن نصب شده و دارای قطعاتی همچون دکل، چهار شاخه، پمپ، قطعات موتوری، قطعات هیدرولیک،  قطعات برقی و غیره بوده و توانایی حرکت دادن بارهایی با حجم بالا و بسیار سنگین را دارد. این دستگاه پاسخگوی نیازهای صنایع مختلف که به ذخیره کردن کالا‌های بزرگ و انبارداری نیاز دارند، است.

از جمله امکاناتی که لیفتراک‌ها دارند می‌توان به داشتن صندلی اپراتور اشاره کرد، که این قابلیت اجازه می‌دهد که اپراتور در حین باربری و حرکت به کنترل ماشین بپردازد.

انواع لیفتراک‌ها

لیفتراک‌ها بر اساس نیاز مشتریان و حجم باری که توانایی حمل آن را دارند به سه قسمت لیفتراک دیزلی،  لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز تقسیم می‌شوند.

برند‌های مختلف لیفتراک

امروزه لیفتراک، تولید کنندگان  بسیاری داشته و برند‌های متفاوتی از آن در بازار موجود است، که از جمله آن‌ها می‌توان به لیفتراک سپاهان ، لیفتراک میتسوبیشی، لیفتراک کوماتسو، لیفتراک  تویوتا و غیره اشاره کرد. دستگاه لیفتراک دارای قطعاتی است که برای ایجاد توازن هنگام بلند کردن بار سنگین اهمیت بسیاری دارد. قطعات لیفتراک به دلیل حمل بارهای سنگین و کارکرد بالا در صنایع و پروژه‌های راه سازی و … ممکن است دچار فرسایش و خرابی ‌شود، به همین دلیل نیاز به تهیه این قطعات از فروشگاه‌های معتبر و همچنین نمایندگی  قطعات لیفتراک سپاهان وجود دارد، تا بتوان به تامین قطعات اصل لیفتراک سپاهان جهت تعمیر آن‌ها پرداخت.

تولید کنندگان لوازم یدکی و قطعات لیفتراک

اکثر تولیدکنندگان دستگاه لیفتراک به تولید قطعات لوازم یدکی لیفتراک نیز می‌پردازند. این تولیدکنندگان لوازم یدکی و قطعات از جمله منابع معتبر تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفتراک هستند. در زیر به نام برخی از تولیدکنندگان و نمایندگی‌های قطعات لیفتراک خواهیم پرداخت.

  • نمایندگی لوازم یدکی و قطعات لیفتراک کوماتسو
  • نمایندگی قطعات لیفتراک هیوندای
  • نمایندگی قطعات و لوازم یدکی هلی
  • نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان
  • نمایندگی لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تویوتا
  • نمایندگی لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تی سی ام
  • نمایندگی قطعات لیفتراک دوو
  • نمایندگی قطعات لیفتراک سهند
  • نمایندگی لوازم یدکی و قطعات لیفتراک میتسوبیشی
  • و …….

اهمیت کیفیت و اصل بودن قطعات و لوازم یدکی لیفتراک

با توجه به کاربرد مهمی که لیفتراک در صنایع مختلف دارد و همچنین بار سنگینی که تحمل می‌کند، و با توجه به فرسایشی که به دلیل این کارکرد زیاد دچار می‌شود، باید لیفتراک‌ها را به طور دوره‌ای و منظم سرویس کرده و به تعمیر و در صورت نیاز به تعویض قطعات آن‌ها پرداخت. به همین دلیل کیفیت قطعات لیفتراک و اینکه قطعه‌ای که تهیه می‌شود با برند و مدل دستگاه لیفتراک همخوانی داشته باشد، بسیار مهم است. به عنوان مثال، برای دستگاه لیفتراک که تولید شرکت سپاهان است قطعاتی را که مخصوص این برند و مناسب با این دستگاه هستند تهیه شود و اینکه قطعات مربوطه از کیفیت کافی برخوردار بوده و اصل باشند،  اهمیت بسیار زیادی دارد و دستیابی به این امر اصولاً تنها با خرید این قطعات از نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان میسر می‌شود. همچنین از دیگر دلایل اهمیت اصل بودن و همچنین با کیفیت بودن قطعات لیفتراک می‌توان به این مسئله اشاره کرد که اگر قطعات استفاده شده غیر اورجینال و بی کیفیت باشند نه تنها موجب رفع مشکل نمی‌شوند بلکه به سایر بخش‌ها و قطعه‌های دستگاه نیز آسیب وارد می‌کنند؛ بنابراین سعی کنید لوازم یدکی و قطعه‌های مربوط به لیفتراک را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و به هیچ وجه به خرید قطعات غیر اورجینال  و بی کیفیت ولو با کمترین هزینه اقدام نکنید.

خرید قطعات لیفتراک سپاهان

برای اینکه بتوانید به خرید قطعات با‌کیفیت لیفتراک سپاهان بپردازید، باید به برخی نکات توجه کنید. از جمله این نکات می‌توان به این مسئله اشاره کرد، از فروشگاه‌هایی که سال‌های زیادی در زمینه فروش قطعات ماشین آلات فعالیت دارند و معتبر هستند، خرید کنید. اما مهمترین و اصلی‌ترین نکته در زمینه خرید قطعات لیفتراک سپاهان،  داشتن گارانتی است. برخی از مشتریان بدون توجه به این مسئله به خرید قطعات می‌پردازند، اما داشتن گارانتی بسیار مهم است. چرا که اگر قطعات خریداری شده گارانتی نداشته باشند، در صورت وجود ایراد و خرابی نمی‌توان آن‌ها را تعویض و یا مرجوع کرد.

انواع لیفتراک‌ و قطعات لیفتراک سپاهان

شرکت سپاهان به تولید انواع مختلفی از دستگاه لیفتراک و همچنین قطعات دستگاه‌های تولیدی خود می‌پردازد، که ما در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • لیفتراک ۲ تن گازی سپاهان مدل csl
  • قطعات لیفتراک ۲ تن گازی سپاهان مدل cgp
  • لیفتراک ۲تن بنزینی و گازی سپاهان مدل csl
  • قطعات لیفتراک ۲ تن بنزینی و گازی سپاهان مدل cgp
  • لیفتراک ۲ تن بنزینی سپاهان مدل csl
  • قطعات لیفتراک ۲ تن بنزینی سپاهان مدل cgp

این شرکت به تولید لیفتراک‌های گازی، بنزینی و گازی و بنزینی از ۲ تن تا ۷ تن می‌پردازد.

 

کلام آخر

در مقاله فوق قصد ما آشنا کردن شما  با دستگاه لیفتراک و قطعات لیفتراک و همچنین در اختیار گذاشتن اطلاعاتی مفیدی از قبیل اینکه شرکت‌های مختلفی به تولید دستگاه لیفتراک می‌پردازند و با توجه به روند فرسایشی قطعات لیفتراک، نیاز به سرویس این دستگاه و تعمیر و گاهی تعویض برخی قطعات آن وجود دارد و برای تهیه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز دستگاه لیفتراک بهترین گزینه برندهایی هستند که با برند دستگاه لیفتراک ما همخوانی داشته باشند. برای مثال اگر از دستگاه لیفتراک سپاهان استفاده می‌کنیم بهترین راه تهیه لوازم یدکی مربوط به آن از نمایندگی قطعات لیفتراک سپاهان است. چرا که اصل بودن و با کیفیت بودن این قطعات از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و باید از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌ها تهیه شوند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09354244366